Jak Cię widzą tak Cię piszą. Dosłownie.
O czym mowa? O ubieraniu się.
Może i trywialne, jednak kiedy robiłam ocenę 360 dla jednego z moich Klientów w procesie coachingu, dwie osoby powiedziały, że nonszalancki i nieadekwatny sposób ubierania się, do zajmowanego stanowiska blokuje tej osobie awans i tym samym rozwój.
Wg mnie jeśli pracujesz na swoją markę jako biznesmen, jako właściciel, jako kandydat do pracy – to myśl także o tym aspekcie.
Ktoś mi kiedyś powiedział: „Ubieraj się na takie stanowisko na jakie aspirujesz”.
– Jeśli chcesz być świetnym specjalistą kadrowcem, lub analitykiem HR – to nie chodź w koszulce ACDC w piątek, pomimo, że można!
– Jeśli chcesz sprzedać usługę, załóż niepoplamiony krawat.
– Jeśli występujesz na konferencji, wyczyść buty bo widać je ze sceny.
Gdyby powyższy tekst komuś wydał się banalny, z góry proszę o wybaczenie, jednak ….to ma znaczenie.
#Coachingirekrutacja #AgnieszkaMP #biznes #coaching