Jak wygląda Twój profil na LinkedIn? Masz się czym pochwalić?
Szukasz pracy? Szukasz Klientów? Zadbaj by Twoja wizytówka świadczyła o Tobie.
- Panel koło zdjęcia to darmowa platforma reklamowa – wykorzystaj to. Pomoże Ci grafik, albo prosta „Canva”.
- Zadbaj o aktualne nagłówki pracy lub Twojej specjalności.
- Sekcja “About” najtrudniejsza część wg mnie. Wymaga zwięzłego podsumowania o naszych umiejętnościach i kompetencjach lub informacji o działalności firmy podanej w interesujący sposób.
- Upewnij się, że Twój profil posiada wszystkie gwiazdki przyznawane przez LinkedIn. To pomaga w pozycjonowaniu.
- Zdjęcie – tak jak w CV nie rekomenduje – na LinkedIn to konieczność, dobre jakościowo i profesjonalne.
- Uaktualnienie profilu to połowa sukcesu… reszta to Twoja aktywność na platformie. Algorytm będzie preferował Twój profil, jeśli Ty zrobisz coś dla platformy.
„Lajkuj”, komentuj – zwłaszcza w tematach w których Ty lub Twoja firma jesteście specjalistami, pisz komentarze i posty. Poświęcając kilka minut dziennie, Twój profil będzie bardziej widoczny.