Spotkania on line a etykieta

Aktualności
Poprzedni wpis
Ambicja płci
Następny wpis
Młode pokolenie – ZETKI

Firmowa etykieta spotkań on line staje się faktem?

Firma ClickMeeting zrobiła badania dotyczące spotkań  on line. Jako że przez ostatnie lata zebraliśmy dużo doświadczeń w tym temacie to myślę, że warto przeczytać:

Co wyszło w badaniu:

  1. za wprowadzeniem zasad etykiety spotkań online jest prawie połowa ankietowanych – 49 % ankietowanych
  2. 29 % badanych potwierdziło, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy w ich firmach wprowadzono taką etykietę
  3. 57 % firm w których pracują ankietowani, w ogóle nie zajęła się t ym tematem.

Czego dotyczy etykieta o ile została w firmie wprowadzona?

  1. zgłaszania chęci zabrania głosu
  2. wyłączanie z telefonów lub innych urządzeń
  3. odpowiedniego stroju
  4. odpowiedniej formy powitania i pożegnania.

Co do ubrania, okazało się, że prawie 40% respondentów najchętniej uczestniczy w spotkaniach online w stroju typu casual, 31 % w eleganckim ubraniu, dres to 15 % i 2% to „pidżamowcy”.

Przyznam, że ja robię nawet makijaż bo mam bardzo dobrą kamerkę, która wychwytuje wszystkie niedoskonałości.

A jak u Was wyglądały/wyglądają spotkania on line?

#coacingirekrutacja #AgnieszakMP #kryzys #praca #biznes #clickmeetig #PulsHR

Dane pochodzą ze strony PulsHR, gdzie znajduje się cały raport z badania