Sięgam z reguły po takie książki, które coś zmieniają w moim życiu, które wpływają na mój rozwój. W sumie w tym przypadku, to jeszcze zanim zajrzałam na pierwsze strony wiedziałam, ze ta książka będzie pełna dobrych praktyk, które można wdrożyć szybko w…
Karolina Huzar
przeczytaj całość
  1. Strona główna
  2. Sposób na karierę! – książka

Sposób na Karierę! - książka

Czy da się pracować na etacie i naprawdę lubić to co się robi?
Jak połączyć pracę w firmie z własnym biznesem?
Gdzie w całej tej układance jest czas dla rodziny?
Czy mając apetyt i ambicje na jedno trzeba rezygnować z drugiego?

Jeśli nurtują Cię podobne pytania to ta książka pomoże Ci znaleźć na nie odpowiedź. Pokazuje bowiem, że:

można być zadowolonym ze swojej pracy świadomie wybierając jej przebieg,
swoje pasje realizować zakładając własną firmę pomimo wielu obaw,
robić to co się zaplanowało dzięki kilku prostym wskazówkom a wszystko dzięki wykorzystaniu własnych mocnych stron, w oparciu o osobiste wartości i doświadczenia życiowe oraz dzięki sprzyjającym nam ludziom.

Dla kogo jest ta książka?

Po pierwsze dla tych którzy stanęli na rozstaju dróg w obszarze swojej kariery zawodowej.

Po drugie zainteresuje ona osoby które pracują na etacie ale w duchu marzą o własnym biznesie dużym lub małym.

Po trzecie książka przyda się tym, którzy chcieliby zdefiniować sukces zawodowy po swojemu i na własnych warunkach.

I po czwarte „Sposób na sukces” polecam wszystkim którzy chcą dowiedzieć się jak moi Klienci poradzili sobie z podobnymi dylematami.

Dla kogo jest ta książka?

Po pierwsze dla tych którzy stanęli na rozstaju dróg w obszarze swojej kariery zawodowej.

Po drugie zainteresuje ona osoby które pracują na etacie ale w duchu marzą o własnym biznesie dużym lub małym.

Po trzecie książka przyda się tym, którzy chcieliby zdefiniować sukces zawodowy po swojemu i na własnych warunkach.

I po czwarte „Sposób na sukces” polecam wszystkim którzy chcą dowiedzieć się jak moi Klienci poradzili sobie z podobnymi dylematami.

Książkę tę warto także przeczytać jeśli chcesz przekonać się co to znaczy coaching kariery, poznać kilka ciekawych narzędzi do samodzielnej pracy rozwojowej oraz jeśli po prostu chcesz miło spędzić czas przy dobrej lekturze!

  1. Naprawdę krótkie słowo wstępu
  2. PRACA
    Etat – czyli co nieco o pracy w organizacjach dużych i małych
    – Wskazówka: znajdź coacha albo mentora
    – Wskazówka: trochę pokory
    – Wskazówka: nie ustawaj w poszukiwaniach pracy i nie obwiniaj siebie
    – Wskazówka: pozwól sobie na emocje
    – Wskazówka: otrzymałeś awans, działaj i nie czekaj!
    Jak zostałam coachem – czyli o własnym biznesie
    – Wskazówka: ciężka praca bez dróg na skróty
    – Wskazówka: nie bój się robić nowych rzeczy
  3. DOM
    Po drugiej stronie lustra
    – Wskazówka: otaczaj się wspierającymi i życzliwymi osobami
    Jeszcze troszkę o dzieciach w kontekście osób wspierających
  4. PLANOWANIE I „EGZEKUCJA”
    Jak zgrabnie łączyć PRACĘ I DOM – bez kalendarza ani rusz…
    – Wskazówka: planuj, planuj, planuj
    – Wskazówka: oszczędzaj swój czas
    – Wskazówka: rusz się i zrób to, co zaplanowałeś
    – Wskazówka: korzystaj z rozwiązań i doświadczeń innych
    – Wskazówka: próbuj pokonać swoje lęki
    – Wskazówka: bądź cierpliwy
  5. MOTYWACJA
    – Wskazówka: nagradzaj się i ciesz drobnymi sukcesami
  6. CO DLA CIEBIE OZNACZA „ODNIEŚĆ SUKCES”
  7. CZY ZAWSZE JEST TAK EKSTRA, FAJNIE I SUPER
  8. PODSUMOWANIE
  9. SUPLEMENT DO KSIĄŻKI
    – Najczęstsze pytania, jakie zadają mi klienci
  10. Narzędzia coachingu kariery do samodzielnego wykorzystania
  11. Polecane książki
  12. Naprawdę krótkie podziękowania

Wybierz format książki jaki najbardziej lubisz!

Dlaczego warto mi zaufać?

Książka to moje doświadczenie zebrane podczas 7 letniej pracy coacha kariery. Przez ten czas skutecznie wspierałam i wspieram Klientów w znalezieniu własnej drogi i jej realizacji w obszarze kariery zawodowej.

W pracy z Klientem łącze techniki coachingowe i mentoring wykorzystując wiedzę z zakresu biznesu, rekrutacji oraz zarządzania którą zdobyłam jako praktyk HR.

Mam 15 lat doświadczenia w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi sektorów FMCG, farmacji, gastronomii, retail oraz budownictwa. Wiedza która posiadam jest do Twojej dyspozycji.

Poznaj opinie osób, które przeczytały książkę!

Sięgam z reguły po takie książki, które coś zmieniają w moim życiu, które wpływają na mój rozwój. W sumie w tym przypadku, to jeszcze zanim zajrzałam na pierwsze strony wiedziałam, ze ta książka będzie pełna dobrych praktyk, które można wdrożyć szybko w swoje zawodowe (i nie tylko!) życie. Skąd to wiedziałam? Bo właśnie taka jest Autorka tej książki. I odkąd ją znam – zawsze taka była! Szczera i szukająca rozwiązań i wyjść nawet z najtrudniejszych sytuacji! Książkę czyta się niesamowicie lekko, dla mnie sprawia wrażenie jakby Autorka siedziała ze mną przy dobrej kawie i pomagała mi, dzieląc się swoim doświadczeniem i dając dobre, sprawdzone rady i sposoby na karierę!
Agnieszka Miliszkiewicz-Pajdzińska gratuluję! Mam nadzieję, ze to nie ostatnia Twoja książka!

Karolina Huzar

Ta książka to próba bardzo osobistego przedstawienia nie tylko własnej ścieżki dojścia do obecnie wykonywanego zawodu, który daje spełnienie i satysfakcję, ale również całkiem spora garść porad i motywacji dla każdego, kto chce zmienić swoje życie, nie tylko zawodowe. Autorka – Agnieszka dzieli się z czytelnikiem swoją własną historią poszukiwania siebie, przytacza też liczne przykłady innych osób, którym pomogła jako coach. Książkę można śmiało zatytułować Wyznania coacha:). Każdy znajdzie w niej z pewnością coś dla siebie – wskazówkę i motywację do działania.

Olga Prokopiak

Dawno nie czytałem tak fajnie napisanej książki. Agnieszka opisuje w niej aspekty związane z szeroko rozumiana kariera, oraz co ważne przedstawia jak to wszystko połączyć z życiem prywatnym. Dodatkowo spora ilość przykładów, obrazuje i pomaga wcielić to w życie. Książka bardzo wciąga, zacząłem ja w samolocie i żałowałem że wylądował 🙂 Polecam wszystkim i czekam na kolejna pozycje.

Paweł Madejak
Dyrektor IT

„Sposób na karierę, czyli jak połączyć pracę na etacie, życie rodzinne i własny biznes” to książka Agnieszka Miliszkiewicz-Pajdzińska z którą spędziłam dzisiejszy dzień. Agnieszka odczarowała dla mnie coaching kariery🧙 a może właśnie go zaczarowała?

W książce znajdziecie:
> rzetelny opis procesu coachingu kariery,
> ciekawe historie klientów z którymi na pewno po części będziecie się identyfikować,
> rzetelne wyjaśnienie kiedy warto skorzystać a coachingu kariery ( a kiedy z innej pomocy),
> dużo inspiracji z życia zawodowego i prywatnego autorki
> przykłady narzędzi rozwojowych ( wszystko w jednym miejscu, dla mnie bajka)

Dla kogo jest ta książka:
> dla wszystkich na początku kariery zawodowej – warto poznać swoje talenty i mieć plan,
> dla wszystkich których coś uwiera w życiu zawodowym ale nie potrafią odkryć co to takiego,
> dla mnie, żebym wiedziała, gdzie szukać fachowego wsparcia w razie potrzeby.

Małgorzata Sławińska

Książkę Agnieszki czyta się szybko i przyjemnie, co wcale nie oznacza, że poruszane przez nią zagadnienia są błahe, lub niegodne należytej uwagi. Prezentując główny koncept – lączenie pracy, własnego biznesu i rodziny – przy pomocy historii swojego życia prywatnego i kariery, Agnieszka pozwala wielu czytelnikom na odnalezienie siebie na kartkach jej ksiazki. Historia mojej ścieżki zawodowej znalazła odzwierciedlenie we fragmentach ksiazki, co mi osobiscie pokazalo, ze wielu czytelników może mieć podobne problemy – i jestem przekonany, że na tych stronach rozpoczną poszukiwanie ich rozwiązania.

Adrian Micek
podcaster "Efekt Synergii w Biznesie", firma SynBiz

Zawód coacha i coacha kariery jest młodym i szybko rosnącym zawodem. Ciągle jednak jest jeszcze mało znany i nie zawsze dobrze rozumiany na rynku w Polsce i na świecie. Książkę Agnieszki Miliszkiewicz-Pajdzińskiej polecam każdemu, kto chce poznać ten zawód od profesjonalnego praktyka, od jednego z najlepszych coachów kariery, a może nawet najlepszą coachkę kariery w Polsce. A dodatkowo książka może zainspirować zarówno prezesów, przedsiębiorców, liderów, dyrektorów, coachów, konsultantów oraz ekspertów i specjalistów do dalszego rozwoju kariery i dokonania pozytywnej zmiany w życiu. Szczerze polecam tę książkę!

Marek Wzorek
założyciel i CEO PerfectCircle oraz Akademii PerfectCircle, autor książki „Od Hierarchii do Turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku”, mentor, executive coach